Friday, August 26, 2011

di kala hampir waktu berbuka

.

time bulan puasa ni perkara paling wajib untuk kita tengok waktu petang ialah bazar ramadhan. merata-rata ada bazar ramadhan. dan dah tentu macam-macam ada kat bazar ramadhan. tak payah cerita pun mesti lu orang tau punya.

gua pun macam orang-orang lain jugak, selalu je pergi bazar ramadhan. terutama time gua study dulu. sebagai seorang yang berstatus student, bazar ramadhan dah tentu menjadi pilihan utama untuk mendapatkan juadah untuk berbuka puasa.

tapi...

tahun ni, setakat sehingga entry ni ditulis dan di-publish-kan, gua belum lagi bertandang ke mana-mana bazar ramadhan. ini bukan cerita tipu. bukan gua nak sembang. tapi pape pun gua bersyukur. paling kurang gua ada rekod gua sendiri.

lu orang? amacam?

..

2 comments:

  1. pnah g bazar 2x je. ngn wan skli kat sek 13, ngn eja pon skli kat tloh..28 hari rekod x g bazar

    ReplyDelete
  2. nmpk benor..puasa pn ad 29 hari je..

    ReplyDelete