Monday, January 18, 2010

matahari bakar n wash eye

pagi 2 agak pagi gak la aku bangun. semua roomate aku, wandi punya pasal la plan nak gi main air kat sunway. sebenarnya aku rasa malas2 je nak bangun. takut lambat punya pasal aku bangun gak la. tapi yg aku x puas hatinya masa aku nak mandi tu ada plak mamat bilik sebelah masuk toilet nak mandi gak. yg peliknya semalam 2 dia kata xnak ikut. tapi hari ni bangun awal plak. nak x nak aku turun mandi bilik air bawah. pas siap mandi n siap2 smua transport plak x cukup. x cukup satu motor. mamat yg bilik sebelah td nk x nk gak pg sebab x cukup transport. tapi pas pujuk2 n setting nak pinjam kete roomate aku yg di tggalkan sebab dia balik kajang. dia pn on gak la pg. nasib baik gak dia pegi kalau x kebosanan la aku kat sunway 2 sebab wandi 2 sibuk layan awek dia je.

trafik pagi 2 memang agak merestui gak la. tak merasai jem. kalau x pegi sunway naik kete ni mesti aku dah menyumpah-nyumpah pada samseng2 jalanan yg rasa kete dia power tapi takat 110 pun dah xleh pegi. dan jugak pada mereka2 yg berkereta besar + mahal tapi signal pun xde.. brakefast pun org belanja. kira agak menerujakan hati jiwa dan perasaan la. sampai sunway pusing2 cari parking. nak tuggu lif plak dah sekian. sempat jugak la habis sebatang rokok. kat kaunter tiket org dah sesak. sempat habis lagi sebatang. kitorang ambik tiket untuk 2park je. water park n amusement park. ok la x berapa nak mahal, rm45 je. dapat diskaun rm15.

lepas siap masuk simpan barang apa semua. aku pun melepaskan rasa x puas hati mandi kat rumah tadi. main air kat ombak. tapi ombak dia x macam kat gambang. ombak kat gambang lagi menarik dan menguji tahap bernafas dalam air. lama gak la main air kat water park 2. pas makan n rest g main kat amusement park plak. yg 1st aku naik pirate ship. memang best tahap cipan terbang. pastu ingat nak naik tomahawk plak, tapi tutup. g naik roller coaster. ok la. sekejap sangat ride dia. x puas hati punya pasal naik lg sekali. sambung main air kat niagara water fall n grand canyon river plak. aku ingat lepas tu nak naik pirate ship lagi sekali. tapi hujan plak. x dapat r.

kira puas hati gak la hari tu. bebaloi la jugak. dan dapat jugak aku balas dendam paw member aku blanja carls junior sebelum balik 2. tapi x puas hati x dapat naik tomahawk n pirate ship lagi sekali. malam 2 masing2 sedar yg masing2 kena sun burn tapi puas kot dapat cuci mata.

No comments:

Post a Comment