Thursday, June 16, 2011

Enak, sedap, lazat dan asyik

Suasana kelam. Tapi cukup indah. Di temani cahaya samar2 yang membangkitkan nafsu.

Ku usap-usap. Cukup menarik. Aku cium dari luar. Bau menusuk yang membangkitkan selera. Cukup asyik sekali. Baunya yang semerbak. Sudah lama aku tidak menikmati sesuatu yang seperti ini. Aku tak menunggu lama. Tangan aku tangkas memainkan peranan. Ku tanggalkan apa yang membaluti melindungi santapan yang bakal aku nikmati sebentar lagi. Dengan cekap aku perlakukan apa yang sepatutnya. Cukup membangkitkan nafsu. Cecair lendir ku rasakan mulai meleleh ke tangan.... ..Dan setelah aku memastikan semuanya telah sedia, aku dekatkan bibirku dengannya. Ingin aku nikmati sepuasnya. Nafsu yang terbendung sejak berhari-hari yang lepas meronta ingin di lampiaskan. Kalau sebelum ini aku hanya mampu melihat, malam ini akan aku nikmati sepuasnya. Akan aku kerjakan sepuasnya. Sungguh enak. Tiada kata-kata yang terucap di kala saat itu. Mulut hanya mampu mengeluarkan bunyi2 kecil. Dan di saaat asyik menikmatinya aku dikejutkan….

“makan kuinin malam-malam. Esok mula la sakit perut. Macam dah takde siang”

“alah bukan selalu. Banyak hari dah tengok kat pokok tu.”

Lantak lu lah. Nanti kalau dah sakit perut jangan nak terpekik terlolong dalam jamban tu. Nak merengek kat gua, nanti gua seligi-seligi kepala tu. dan kalau ye pun, apa salahnya kalau lu buka lampu. takat harap cahaya dari tv tu je, dengan tangan sebelah pegang pisau, klau jadi pape dah satu masalah lain pulak. ini bukannya macam makan popcorn sambil tengok movie...

No comments:

Post a Comment