Tuesday, June 14, 2011

gambit dan gambir

baru2 ni kecoh perihal pasal si gambit saifullah yang jd pengarah satu klip video lagu ntah sape ntah penyanyi perempuannya tu, gua pun xtau sangat. tp gua tau la jugak yang ada dalam tu mamat si asmara,Shah Jazle tu. ramai gak la yang tak puas hati kat mamat gambit tu. dengar2 video klip tu macam lucah. gua pun x sempat nak tengok lagi. kalau ada yang nak kenal ngan mamat tu or tengok video dia tu pandai2 la lu orang google sendiri.

gua dari dulu lagi x puas hati ngan si gamit tu. gua pun xtau la nape. tapi dari awal dia start nk popular berlakon 2 gua memang x boleh blah betul tengok muka mamat tu. gua rasa muka macam mintak penyepak je.

dan gua tak puas hati macam mana la mamat tu boleh di ambil berlakon sebagai hero dalam citer karipap-karipap cinta. terus terang gua cakap, memang macam bangang. buku karipap2 cinta tu sikit la punya best. memang citer lawak versi indie tahap tinggi, itu adalah la-tahzan versi indie. tapi bagi gua kehadiran mamat tu memang dah merosakkan keadaan cerita asal.

tapi apa pun gua doakan yang terbaik la untuk mamat tu. bukan apa, sebelum ni gua dengar dia nak berhenti berlakon dah. memang gua sokong sangat la. lu berlakon pun bukan best sangat. muka pun xde la hensem mana. elok buat la kerja lain. jadi pengarah pun xpayah la gua rasa. buat rosak je.

dan jauh sekali kalau nak jadi macam ni

No comments:

Post a Comment