Sunday, October 17, 2010

melayu jangan gaduh2, apa macam lu punya bagsa mau maju...

hari minggu lagi..
nape name hari minggu? oh silap..hujung minggu. maknenya hari ahad. ada juga yang kate hari minggu itu sabtu dan ahad, dan ada juga yang kate hari minggu itu jumaat dan sabtu,awal minggu pulak hari ape?..sape pulak yang tentukan mane awal dan mane hujung bagi minggu tu? ..tapi gua x kesah. pada gua hari minggu itu maknenya hari cuti, klau hujung minggu itu tidak ditakrifkan cuti maka tiada gunanya dia di katakan sebagai hujung. dah, bukan tu yang gua nk cerita kat cni..abaikan kalau tak patut, jngan pikir.

pagi semalam (tak berapa nak pagi gak la),gua mesej member gua nak ajak main pool malam nanti..."bro, main pool mlam esk?"
dia kate "okey, pkul berapa bro?"
gua kata "lewat skit dalam kul12 lebih"
lame lepas tu(mungkin selepas siap tulis karangan pada makwe tercinta dia balas) "jngan malam sngat, gua x than main air malam-malam"
~~~~
gua semak balik mesej tkut2 gua salah tulis, gua tulis main ke mandi tadi?...gua malas layan dia, trus gua gi mandi, gua rase masa main pool nant dengan bola2 dia sekali gua nak jolok masok lubang...

cerita lain...

member gua cerita..
"member bilik gua yang sorang ni dah jadi terlalu sibuk agaknya. super busy bak kate org putih..yang gua perasan dia ada kat rumah time hisap rokok, kalau ada bau rokok ada la dia, kalau tak..haram.
yang gua perasan, dia balik rumah, masuk bilik, hisap rokok, blah. gua rase dalam dua hari ni masa dia kat rumah x sampai sejam. gua syak dia ada bela hantu raya, tak pun dia tengah kaya. takpe...2,3 hari nanti ada la dia nyendeng2 kat gua, gua kaki kan aje..."
gua?..gua senyap je layan teh o ais sambil tengok MU seri 2 sama..esk pagi gua nak tengok ada tak berita penyokong MU mati sebab gaduh...

No comments:

Post a Comment