Tuesday, September 7, 2010

penyimpan mohor besar raja-raja, mengisytiharkan...


gua ingat nk wat enry raya malam raya nanti..tp pikir2 blik malam tu gua akan agak busy, so gua post skarang je la..
malas nk merepek panjang2, gua nak ucap terima kasih pada yg bca blog gua ni, sape2 je la yg membaca atau terbaca...
gua juga nak mintk maaf dan ampun dari segala salah dan silap yg zahir atau tak terzahir...
tahun ni gua tak buat rumah terbuka macam tahun2 yg lepas jgak...
sape2 nk duit raya boleh datang rumah hari raya pertama dan kedua, selepas itu tak dilayan...
dan nak bagi ingat,
jgn lupa bayar zakat
jgn lupa salam makayah mintk ampun
jgn lupa ziarah sedara mara dan rakan taulan
jgn lupa hati2 masa main mercun
jgn lupa pada yg telah tiada
jgn lupa mandi sunat hari raya
jgn lupa solat sunat hari raya
jgn lupa solat jumaat
jgn lupa takbir raya
jgn membazir
jgn buat jahat

dan jgn lupa
selamat hari raya kepada semua
maaf zahir & batin

salam...

No comments:

Post a Comment