Wednesday, March 31, 2010

apa beza anggur dngan grape??

hr 2 gua lpak kat barra s7. kalau sape xtaw barra bkak kat tehtarik.com. lpak sambil nk tgok bola. gua x ingt time 2 game apa. tp yg pasti game MU r. gua fan MU. malam 2 ingat nak pkena shisha lg skali kat barra. gua slalu gak pkena shisha kat situ. gua suka sbab dia pakai dapur nenas.

malam 2 membr gua kra second time r try shisha. first time 2 gua bagi dia try apple mint. malm 2 dia nk try flavor ln. gua panggil r brader shisha 2. nk mintk strawberi. bg yg lembt2 lu kat budak x biasa ni. brader 2 blah jap pastu datang semula bgtau strwberi hbs. gua mintk la anggur. dia kt anggur xd. dah 2 membr gua tnya la ap yg ada. brader 2 kate "yg ada grape, apple..." time ni dalm ht gua nk gelak ada nk hentk brader 2 pun ada. anggur xd, bila tnya apa ada dngan konfiden dan xd serba salah dan tanpa befikr sejenak pn jwab "yg ada grape".

nasib baik la brader 2 indon. klau budak melayu memang gua dah hentak kat situ gak. gua tahan je nk gelak..malam 2 gua bagi dia try buble gum. tak boleh than dia. kras sikit r...

**kul3 lbih nanti gua nak lpak tgok bola lagi. pgi ni MU lwan Bayern munich. champion leage. gua rase MU akan menang tipis. tapi yg pnting menang. x lyan shisha, sbab.... poket gua tengah kering.

No comments:

Post a Comment