Saturday, November 7, 2009

aku tak tau dan tak sedar

akhirnya, finally n lastnya...berjaya gak aku wat n siapkan blog aku ni..mcam si..aa..ap kan add math susah.almaklumlah rabun IT ckit. aku bkan tau sangat pasl bnda2 cmni.

bnda blog ni dah jadi trend skg ni. rmai orag buat. sama gak macam facebook. dah jadi wabak penyakit. dah sama macam H1N1 dah. orang lagi ingt fb dari ingat demam babi tu. tapi aku masih tak terjebak lagi dalm kejadian ketagihan fb tu. dan aku rasa lagi better layan blog dr fb. tak tau la knape,tapi tu la aku rasa. klau ak tau knape pun aku tak perlu pun nak jelaskan. terserah pada individu untuk menilai apa yang buruk n apa yang baik. diri sendiri yang kena ubah diri sendri. org lain just boleh kata, tegur, nasihat, tengking dan segala bagai tapi apa pun atas dri sendiri gak.

takde harapan, rancangan, plan atau apa pun, just like to give out something sometime. give out is better than give up.

No comments:

Post a Comment