Friday, July 9, 2010

a.s.a.p = asap rokok

baru2 ni gua lepak makan2 dengan member gua,abi. sambil masing2 layan nasi goreng kampung, teh o ais dan ditemani teman setia,asap rokok. member gua kata dia dah keje kat kuantan. gua ingat nak ketuk dia belanja malam 2. tapi bila dia kata "asal gua keje lu nak ketuk" gua terasa tergigit cili padi dalam nasi goreng gua. so, gua payung dia malam 2. tapi payung telur dadar je r.

dah sebulan lebih gak la dia keje. walaupun lain part yang dia apply lain yang dapat tapi takpe la. keje dari bawah. lama2 nanti naik la atas. gua kata kat dia "kira sekarang ni ada masa depan dah r" dia balas "nampak la sikit". gua-"kira termasuk dalam yang bermasa depan r ni" kali ni dia pulak jumpa cili dalam nasi.

bagus betul kawan2 gua. semua ada masa depan. dah keje pas2 lama2 esok pikir kumpul duit nak kawin pulak. tapi sori r kawan, lu orang kawin nanti belum tentu gua bagi hadiah.

nampak gaye gua tertinggal r macam ni. tak larat nak kejar. gua punye study pun terabur lagi. ada bayang2 kene sambung 3tahun lagi ni. tu pun kalau gua larat. tapi kalau gua buat sambil2 lagi 5tahun pun cara gak. cakap pasal stdy, esok gua nak kene bangun awal. tapi penyakit gua tak dapat ubat lagi. ni yang gua malas ni. gua chow lu r...mane lighter gua tadi(nak cari lighter)

No comments:

Post a Comment